لوله بازکنی مرزداران

لوله بازکنی مرزداران 


شرکت لوله بازکنی ارزان مرزداران ، با تیمی باتجربه وحرفه ای درهر ساعت از شبانه روز آماده خدمت به شماست.

  1. اگر نیازبه لوله بازکنی در این منطقه  دارید می توانید با شماره تماس 09127651207 باما در ارتباط باشید. انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه 100 درصد تضمینی، بارعایت بهداشت، بدون تخریب وتمیز می‌باشد

لوله بازکنی وتخلیه چاه

شرکت ارزان لوله با استفاده از دستگاه های پیشرفته به روز توسط سرویسکاران باتجربه وحرفه ای جهت کار لوله بازکنی مرزداران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

سرویسکاران این شرکت  با استفاده از دستگاه های قوی و حرفه ای می‌توانند گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی، گرفتگی لوله آشپزخانه، حمام، پارکینگ و… را بدون تخریب وبا حداقل بدون کثیف کاری باز کنند.

لوله بازکنی وتخلیه چاه در مرزداران

لوله بازکنی  با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته فنر برقی انجام می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمت آن ها هم بسیار مناسب است.با استفاده از این دستگاه ها تیم ما موفق شده است که رضایت 95 درصد از مشتریان خود را جلب کند.

دسترسی به منطقه مرزداران از بزرگراه های جلال آل احمد، یادگارامام، بزرگراه حکیم، بزرگراه شیخ فضل الله نوری و اشرفی اصفهانی باعث شده است که اعزام سرویسکاران به محل کار سریعا در زمان 20 دقیقه ای انجام می شود.

با ما تماس بگیرید. 09127651207 

  • نصب توالت فرنگی تعویض کاسه توالت ایرانی، نصب شیر آلات لوله کشی سرد گرم ولوله کشی فاضلاب 
  • تخلیه چاه با تانکرهای کوچک وبزرگ مکنده و پمپ لجنکش و آبکش لایروبی چاه سپتیک

لوله بازکنی ارزان  با انجام کلیه این خدمات برای رفاه شما عزيزان شبانه روز در تلاش است تا هرچه سریعتر درهر نقطه از مرزداران برای خدمت رسانی بهترین سرویسکاران را اعزام کند.

شرکت لوله بازکنی ارزان درتلاش است که خدمات بهتر را برای شما فراهم کند اگر در هر نقطه از مرزداران قرار دارید وهر مشکلی برای لوله های فاضلاب در هر جا منزل، محل کار، مغازه، بیمارستان ها، مدرسه و… بوجود آمده است فقط کافیست با این شماره تماس بگیرید 09127651207

    • رفع مشکل بالا زدن توالت‌های فرنگی با استفاده از فنر های مخصوص الماسه
    سردنده سرفنررسوب تراشی  بارعایت کامل بهداشت وتمیزی انجام می‌شود.

لوله بازکنی در بلوار مرزداران سریع ارزان تمام نقاط  تخلیه چاه رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل یا مغازه اورگان های دولتی دچار انسداد شده است لوله بازکنی در تماس باشید.؟ لوله بازکن ماهر بیاد مشکل فاضلاب رو بررسی کند گرفتگی را انجام دهد. لوله بازکنی تخلیه چاه ارزانتراز همه جا رفع گرفتگی لوله اشپزخانه حمام  روشویی توالت فرنگی توالت ایرانی بازکردن لوله های سخت و سیمانی و…لوله کشی سرد و گرم وفضلاب تشخیص ترکیدگی لوله وترمیم بااستاد کاران لوله بازکنی وچاه بازکنی باقیمت مناسب وباکارگران با اخلاق تعمیز بارعایت نکات  بهداشتی

خدمات شبانه روزی در منطقه مرزداران

لوله بازکنی مرزداران بصورت شبانه روز در 7روز هفته اراعه می شود شبانه روزی بودن این خدمات به دلیل این است که گرفتگی لوله مشخص نیست در چه زمانی اتفاق می افتد وبه همین خاطر امکان دارد هنگام استفاده از سرویس بهداشتی مثلا در ساعات بعد از نصف شب به یکبار لوله مسدود شود وآب چاه توالت ایرانی یا فرنگی یا آشپزخانه بالا بیاد قطعا در چنین شرایطی نمی دانید چه کار باید بکنید و حتی نمی دانید در این زمان از شب سرویسکار مطمئن هست یا نه وچگونه مشکل رابرطرف باید کرد.

هنگام وقوع مشکلاتی شبیه به این اصلا نباید نگران باشید چون شرکت لوله بازکنی ارزان 24ساعته در خدمت شماست تا خدمات با کیفیت ارائه دهد مادر هر ساعت از شبانه روز اماده پاسخگو یی به  شما عزیزان هستیم تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل لوله ها یتان را برطرف نماییم.

به شما اطمینان خاطر می دهیم که سرویسکاران شرکت ارزان کاملا قابل اعتماد هستند و لازم نیست که نگران هیچ مشکلی باشید و با خیال راحت در هر زمان از شبانه روز به هنگام وقوع از هر گونه گرفتگی و بالا زدگی چاه یا لوله های فاضلاب با لوله بازکنی ارزان در منطقه ی مرزداران تماس بگیرید. 09127651207 

در آوردن اشیائ از لوله و داخل چاه

وقتی که شما به دستشویی میروید ممکن است که چیزی از جیبتان به درون چاه بافتد یا زمانی که در حمام هستید امکان دارد در حین حمام کردن طلا و جواهرات شما نا خواسته درون لوله بافتد در آن مواقع اصلا نگران نباشید چون تیم حرفه ای لوله بازکنی مرزداران با کمک دستگاه های پیشرفته اشیائ شما را سالم در آورده وبه شما تحویل می دهند فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا نزدیک ترین سرویسکار را برای حل این مشکل شما بفرستیم.

انجام کار 100درصد تضمینی

شرکت لوله بازکنی ارزان در منطقه ی مرزداران با انتخاب سرویسکاران کاربلد و حرفه ای برای انجام کار لوله بازکنی بادقت و100درصد تضمینی توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. سرویسکاران ما گرفتگی لوله شما را به خوبی و بدون کثیف کاری حل کرده و همانطور کار خود را باتضمین انجام میدهند اگر بعد از دو سه روز دوباره همان مشکل برای همان لوله اتفاق افتاد بدون هزینه مشکل را  کاملا حل می کنند.

قیمت لوله بازکنی مرزداران

قیمت های لوله بازکنی ارزان در مرزداران با توجه به مطالب زیر

  1. قطر لوله
  2. چگونگی مشکل لوله
  3. اندازه فنر

رسوبات داخل لوله

بر اساس نرخ اتحادیه و طبق فاکتور کمتر از همکاران قیمت میدهیم وهمچنین بهتر است بدانید که پشت تلفن قیمت مقطوع را نمیتوانیم بدهیم چون ما اطلاع دقیق از مشکل لوله شما نداریم حدودا می توانیم تعیین کنیم ولی باید سرویسکار بیاید و مشکل را بررسی کند و قیمت دقیق را بدهد در هر صورت به شما اطمینان میدهیم که شرکت لوله بازکنی ارزان مرزداران ارزان تر از همه جا است.

دلایل مهم گرفتگی لوله های فاضلاب

ریختن مو در داخل حمام و…

وقتی که در حمام هستید هنگام شستن موها ممکن است که مو های ریخته شده ی شما بر کف حمام به داخل لوله برود یا ممکن است صابون یا سفیدآب به داخل لوله بافتد که این ها به مرور زمان باعث گرفتگی لوله می شود.

چربی ها

بانوان خانه دار  موقع شستن ظرف ها چربی های باقی مانده در ته ظرف ها را به داخل سینگ ظرفشویی می ریزند این چربی ها با رفتن آب سرد در داخل لوله سفت می شوند و کم کم ذرات ریز غذا که در زمان شستن ظرف ها به داخل لوله میرود را دور خود جمع می کنند که این کار هم به مرور زمان لوله را دچار گرفتگی می کند.

مصالح ساختمانی

با ساختن سا ختمان ها یا تعمیرات منزل در زمان گج کاری یا کاشی کاری و یا دیگر کارهای ساختمانی با رفتن خورده ها گج ویا ماسه یا سیمان به داخل لوله با گذشت زمان این ضایعات داخل لوله با جمع کردن رسوبات ریز به دور خود باعث گرفتگی لوله می شوند.

جرم بستن یا رسوب زدگی

در ساختمان ها وقتی که لوله ها قدیمی شده اند و یا اگر چند بار گرفتگی جزئی اتفاق افتاده است وهر بار از محصولات شیمیایی برای باز کردن لوله استفاده کرده ایم به مرور زمان لوله ها رسوب می بندند این رسوبات روی هم جمع شده و به گذشت زمان زیادتر می شوند ودر آخر باعث بالا زدن آب می شود.

چند روش لوله بازکنی در منزل

  1. لوله بازکنی با تلمبه دستی= چاه بازکن یا تلمبه دستی که برخی آن را لوله بازکن دستی نیز می گویند وسیله ای ساده و در عین حال مفید است که بسیاری از گرفتگی های ساده و روز مره را رفع می کند. چاه بازکن برای رفع گرفتگی های توالت و کفشوی ها مفید است. همچنین از آن میتوان جهت گرفتگی سینگ ظرفشویی نیز استفاده کرد.
  2. استفاده از محلول شیمیایی= استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکنی یکی از روش های مختلف لوله بازکنی است که خاصیت خورندگی و اسیدی ان باعث رفع گرفتگی لوله می شود. استفاده از این محلول برای رفع گرفتگی های سینگ ظرفشویی وکفشوی حمام که در اثر گرفتگی های سطحی ایجاد شده باشد نیز مفید است. اما رفع گرفتگی چاه توالت و گرفتگی هایی از جنس سنگ- خاک-آهن- تیغ-شیشه و…در توان این لوله بازکن نیست. لازم به ذکر است که استفاده از این محلول ها در صورتی مفید است که محلول ریخته شده به داخل لوله و محل گرفتگی برسد یعنی اگر سینگ پر از آب است ابتدا آب داخل ان را خارج کنید سپس از محلول کمک بگیرید. همچنین هنگام استفاده از محلول اسیدی نکات ایمنی لوله بازکنی را رعایت کنید زیرا خاصیت اسیدی این محلول ها برای سلامتی انسان مضر است و همچنین بعد از استفاده از این محلول ها لوله های فاضلاب شما بوی بدی می دهد و اگر چند بار از این محلول ها استفاده نمایید باعث رسوب زدگی لوله ها می شود و به مرور زمان با مشکل جدی گرفتگی لوله ها مواجه می شوید. با ما تماس بگیرید تا مشکلتان را بدون کثیف کاری برایتان کاملا حل کنیم.
  3. لوله بازکنی توسط آب داغ = این روش برای باز کردن گرفتگی لوله بسیار پرتوان است برای این کار فقط کافیست یک ظرف پر از آب داغ را داخل لوله فاضلاب بریزید تا رسوبات را شسته و گرفتگی لوله را رفع کند. این روش برای گرفتگی های ساده ناشی از روغن- چربی- مو-صابون و… مفید است. از این روش می توانید برای گرفتگی های ظرفشویی و کفشوی حمام استفاده نمایید. همچنین گرفتگی های ایجاد شده در سیفون توالت که ناشی از باقی ماندن فضولات در داخل ان است را نیز می توان با این روش رفع کرد زیرا آب داغ باعث نرم شدن فضولات شده و آن ها را به داخل چاه هدایت می کند. در این روش یک مشکل وجود دارد که اگر جنس لوله های شما از پلاستیک باشد در برابر آب داغ مقاومتی نشان نمیدهد و ممکن است سوراخ شود مشکل شما دو برابر خواهد شد بنابراین بهتر است برای بهتر انجام شدن کار با شرکت لوله بازکنی ارزان یادگاری تماس بگیرید تا بدون دردسر مشکل گرفتگی شما را حل کند.
برچسب ها: بدون برچسب

یک پاسخ

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود