تعویض کاسه توالت ایرانی و فرنگی- رفع نم و رطوبت ساختمان

تعمیرات ارزان یادگاری

09127651207 تاسیسات یادگاری

برای بازسازی منزل حتما برای تعمیرات سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه به متخصص احتیاج دارید.

  • تعمیرات ساختمان
  • تعویض کاسه توالت ایرانی
  • تعویض توالت فرنگی
  • تعمیرات کف سرویس توالت
  • تعمیرات کف سرویس حمام
  • تعمیرات کف آشپزخانه
  • رفع نم و رطوبت ساختمان

تمامی این خدمات توسط شرکت معتبر و ارزان انجام می شود.

تعمیرات ساختمان هرگونه تعمیر توالت های ایرانی و فرنگی، کف آشپزخانه، توالت، حمام و… توسط متخصصین این شرکت انجام می‌شود.

تعویض کاسه توالت ایرانی 

کاسه توالت کهنه و شکسته باعث جمع شدن میکروب ها و انتشار بیماری می شود که در نتیجه یکی از مهم ترین کارهای بازسازی منزل قدیمی قطعا تعویض سنگ توالت است. تعویض کاسه توالت شامل دو بخش است تعویض کاسه توالت ایرانی ویا تعویض توالت فرنگی که در کنار آن خدمات تعمیر و یا تعویض سیفون نیز انجام می شود.

تعویض کاسه توالت فرنگی 

گاهی اوقات هنگام تعویض سنگ توالت نیاز است که توالت ایرانی به فرنگی تبدیل شود. چون افرادی زانودرد دارند یا کسانی که سن آن ها بالا است و یا هرکسی به هر دلیلی می تواند این تبدیل را برای راحتی خود انجام دهد. تعمیر توالت فرنگی باید تخصصی انجام شود. زیرا تعمیر و نصب توالت فرنگی بعد از نازک کاری انجام می گیرد. چون کاسه توالت های فرنگی روکار هستندو همانند کاسه توالت ایرانی نیاز به کندن کاشی نیست و داخل زمین قرار نمیگیرد نصب و تعویض کاسه توالت فرنگی با کمترین زحمت ودر سریعترین زمان انجام می شود.

تعمیرات کف آشپزخانه

تعمیرات کف آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه بازسازی شده با کمترین هزینه رفع نم و رطوبت ساختمان لوله کشی آشپزخانه نصب پاکت نصب کاشی و سرامیک با لقاب وچسب انجام می‌شود.

نصب وال هنگ وتوالت فرنگی نصب کاسه توالت نصب روشویی لوله کشی سرد گرم و فاضلاب با کمترین هزینه در خدمت تون هستم تعویض شیر آلات رفع نم بو چکه تشخیص تر گیدگی لوله رطوبت ساختمان

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل منتشر نمیشود